به گزارش میراثآریا، سید مجتبیامیرحسینی امروز دوشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۴در نشست بررسی توسعه زیرساختهای گردشگری امامزاده شاه قاسم یاسوج، بیان کرد: با حضور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار استان و برخی دیگر از مسئولان استانی طرح توسعه زیرساختهای گردشگری امامزاده شاه قاسم یاسوج بررسی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امامزاده شاه قاسم یکی از مکانهای گردشگرپذیر استان بوده که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و زائران از نقاط مختلف کشور است.
او تصریح کرد: توسعه زیرساختهای گردشگری در کنار این مکان مقدس نیاز ضروری گردشگران و زائران است. توسعه گردشگری مذهبی در دستور کار جدی دولت چهاردم در کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام/
نظر شما